Saturday, September 11, 2010

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA..~

huh baru nak mengenjuk blog sendiri.maklumlah sibuk ngn persiapan rayakan.. "ALLAH..HUAKBAR ALLAH..HUAKBAR ALLAH HUAKBAR"...... Sedih lak aku dengar takbir raya beb..ramadhan berlalu dah sudah...skrng tibalah syawal..diam tak diam dah raya ke-3.. cept jekan mase berlalu..ni barulah dpt rehat sikit..kalau tak sibuk dok melayan sedara..... makcuk budak2 apetah lagi...kalau raye pertama tue kalau nak rehat mungkin tak dpt kot..aku baru je nak lending kat depan tv ...

"ASSALAMUALAIKU~!!!! CIK NAK RAYe....."masuk2..."...."hmm...."abg kami taknak makan lah dah kenyang.." "aik?!!! korang ni nak berya ke nak kutip duet"..

haha mantap gile budak2 sekarng ni..aku kesian tgk budak2 tue bagi jelah duit pas dionrng dpt duet angkat kaki bla..huhu camtulah suasana hari raya kat tempt aku ..aku rase samekot kt temtpt diorng...ade yg bestnye siap dtg 2x...tue dahlah dtg 2x..pastu sound kat aku

" semalam singgit bang"!!!

pewh..diman gile dak2 ni..aku rase kalau aku bagi lebih mmg kompon die roger2 sms kawan diorng suh dtg umah aku..hahhahaah biasalh suasana hari rayakan..kalau takde budak2..almaklumlah sopi eh jadinya..budak2 nilah penyeri hari raya..aku pon camtu gak...hahaha same je..korang pon samelah....aku tau..time budak2 nilah nak wat coletion..t dah beasar dok melepak ja layan org kat umah..

dalam bulan syawal ni sebenrya kite besedekah kat budak2..
moga2..rezki kite dilimpahi ramhat..amin.

aku lak ni time rye perut dok nak meragam ja..tah ape masalh kot..mayb terkejut agaknya...naK sesah rendang..takleh..kecuh beb...k,lah nak gerak beraya...calo~..

No comments:

Post a Comment